Ile dziś kosztuje optymalizacja stron www? | _Blog kamapnie-ppc - e-blogi.pl
_Blog kamapnie-ppc
Ile dziś kosztuje optymalizacja stron www? 2013-07-14

Kiedy wpiszemy zadane wyżej pytanie w pasek wyszukiwarki, przyjdzie nam odkryć prawdziwie rozbudowany wachlarz najróżniejszych trafień, które mogłyby stanowić odpowiedź, choć tak szczerze raczej – więcej odpowiedzi. Nie ma w tym nic dziwnego- sektor usługowy optymalizacji silników wyszukiwania bardzo mocno poddawany jest rozwojowi, pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne. Różni właściciele firm (na większym i mniejszym szczeblu) coraz więcej o tym słyszą, a przecież mówi się (co nie podlega dyskusji), że proces pozycjonowania to najtańszy, jednocześnie zaś niezwykle efektywny sposób działania reklamowego. Naturalnie, będzie chodziło tutaj o fachowo świadczone pozycjonowanie, na szczegółowo dobrane słowa kluczowe, ale może nie wszystko naraz.

Selekcja stosownych fraz, jako zapewnienie reklamowej skuteczności

Sporo firm, które nie do końca są fachowe, oferuje zleceniodawcom rzekomo dobre frazy, jednak choć dana witryna ląduje w topowym zestawieniu dla danego zapytania, to w ruchu na tej witrynie nie ma to żadnego odzwierciedlenia. W związku z tym, bardzo istotne jest, abyśmy podjęli współpracę z jedynie sprawdzonymi firmowymi jednostkami.
Naprawdę ważne jest dobieranie fraz, chociażby przez wzgląd na to, jak potem będą wyglądały koszta powiązane z optymalizowaniem strony. Z reguły przelicznikiem jest ilość wyników, jakie na daną frazę będzie można odszukać w przeglądarce Google. Im więcej wynikowych wartości, tym drożej zapłacimy za pozycjonowanie. Czasami dochodzi jeszcze jeden czynnik, a mianowicie konkurencyjność dla danych fraz, ale to już bardziej skomplikowana rzecz, więc zostawmy to sobie na inny raz.

Sposoby rozliczania

Z modelami jest tak, że najbardziej popularne są dwa, chociaż zasadniczo, to i trzy. Najbardziej spopularyzowana, jest płatność za rezultaty pozycjonowania. Skrótowo mówiąc opiera się to o fakt, że płacimy pozycjonującej firmie tylko wówczas, gdy nasza strona znajduje się w Google w pierwszej dziesiątce wyników.
Kolejna opcja to abonament. Tu mamy nieco mniejszy koszt, jednakże płacimy w miesięcznym trybie, nawet gdy pozycjonowanie nie przynosi efektów.
No i trzeci model- opłata od ilości klientów. To jednak nieczęsto wybierany system, w szczególności u nas w kraju.

Redukcja kosztów – jak możemy tego dokonać?

Jeśli mamy mocno ograniczone fundusze, warto skorzystać z pozycjonowania lokalnego. Potencjalnych klientów możemy mieć wtedy mniej, ale cena za pozycjonowanie (w każdym z rozliczeniowych modeli) jest znacznie korzystniejsza. Warto zachować w swej pamięci fakt, że pozycjonowanie lokalnego rodzaju nie sprawdzi się w nie będzie dobre dla wszystkich możliwych branż. Przed ostateczną decyzją dobrze będzie zatem skonsultować się z rzetelnie działającą firmą od SEO.


Dodaj komentarz


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]