Reklamy na E-mail. | _Blog kamapnie-ppc - e-blogi.pl
_Blog kamapnie-ppc
Reklamy na E-mail. 2011-07-19

W chwili obecnej już prawie każdy z nas ma swoją skrzynkę na poczcie elektronicznej, czyli po prostu prywatnego „maila”. E – mail, innymi słowy elektroniczna skrzynka kontaktowa, ułatwia nam kontakty zarówno ze znajomymi, jak i ludźmi, z którymi mamy kontakty biznesowe. Z tego też powodu wielokrotnie jesteśmy posiadaczami nie jednego, a co najmniej kilku kont e – mailowych, na które praktycznie składać mogą się zarówno skrzynki służbowe, zespolone z funkcją zawodową oraz konta w pełni prywatne.


Jednak – analogicznie jak kwestia ma się w wypadku tradycyjnej skrzynki korespondencyjnej – również na adresy skrzynek e – mailowych spływają nie zawsze spodziewane, reklamy oraz propozycje nawiązania kooperacji. Ten rodzaj działań w globalnej sieci określony jest mianem kampanii e – mailingowych i nierzadko kojarzony jest on przez odbiorców ze zwyczajnym, irytującym spamem. Czy w tym układzie kampanie promocyjne zakładające zastosowanie działań e – mailingowych mogą przynieść klientowi jakikolwiek, rzeczywisty zysk biznesowy? Czym one praktycznie są?






Na przekór pozorom przedsięwzięcia reklamowe zakładające włączenie e – mailingu cieszą się nie tylko dużą popularnością, ale także efektywnością odnoszonych w ten sposób, rezultatów sprzedażowych. Jak to należy interpretować? Otóż e – mailing marketingowy może być faktycznie skuteczny jednak pod warunkiem spełnienia adekwatnych założeń. Po pierwsze bowiem, przesyłane informacje powinny być adresowane wyłącznie do należytej grupy targetowej, czyli poprawnie stargetowanego grona użytkowników. Wówczas ludzie nie tylko, zapoznają się z naświetlaną im propozycją i nie potraktują jej jako spamu, ale w dodatku mogą po prostu skorzystać z przedstawianych im usług.


Niewiarygodnie istotna jest też personalizacja wiadomości każdego e-maila, a zatem skierowanie go do indywidualnego użytkownika. Praktycznie oznaczać to może na przykład wypisanie w tytule e – maila imienia czy też nawet nazwiska osoby, do której nadana zostanie wiadomość. Co ważne, w chwili obecnej jeśli tylko zdecydujemy się na skorzystanie z usług specjalistycznej, interaktywnej agencji reklamowej, możemy liczyć na to, że kampania e – mailingowa przed samym nadaniem zostanie dogłębnie sprawdzona przez moduł antyspamowy. Na skutek tego rozwiązania możemy ujrzeć czy wykonany e – mailing nie będzie wzbudzał podejrzeń w systemach antyspamowych, jakimi dysponują obecnie niemalże wszystkie, internetowe konta pocztowe.


 




Dodaj komentarz


grypsik81 2012-05-10

Wypróbowałem wiele sposobów na pozycjonowanie i muszę przyznać, że katalogowanie jest jednym ze skuteczniejszych. Próbujcie katalogować ręcznie i automatem (najlepiej Adderem, znajdziecie go na www.seoadder.info). Po jakimś czasie zauważycie efekty i uwierzcie mi - będziecie zadowoleni! Polecam!

tommeczzek 2012-02-29

Może takie reklamy nie są tak popularne i pomocne jak katalogowanie Adderem, ale to zawsze coś...

e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]