Narzędzia analityczne google | _Blog kamapnie-ppc - e-blogi.pl
_Blog kamapnie-ppc
Narzędzia analityczne google 2011-07-19

Google Analytics to jedno z narzędzi, które jest idealnie znane wszystkim, specjalistycznym interaktywnym agencjom reklamowym. Jest to jeden z wielu towarów znanej marki Google i zajmuje on zaszczytne miejsce obok narzędzi takich jak między innymi AdWords, AdSense czy też Optymalizator strony internetowej WWW.


Praktycznie używanie poprzez pozycjonerów omawianego narzędzia Google Analytics pozwala ekspertom niebywale szczegółowy wgląd w aktualnie prowadzone przez nich działania marketingowe. W charakterze analityki internetowej, ludzie projektujący serwisy internetowe uzyskują zatem sposobność wglądu w ruch mający miejsce w pozycjonowanej przez nich, stronie internetowej. Jest to kluczowe w wypadku chęci przeanalizowania priorytetowych danych i zagadnień, jak i skutecznego wyznaczenia strategii prowadzonych działań reklamowych. Dzięki Google Analytics fachowcy mogą nawet optymalizować strony internetowe WWW i sprawić, że serwisy internetowe będą w stanie generować o wiele więcej konwersji niż dotychczasowo. Dla kontrahenta agencji interaktywnej wiąże się to zatem bezpośrednio z faktem podwyższenia liczby nabywców oraz dodatkowo uzyskania zaplanowanego, jasnego efektu marketingowego.




Naturalnie narzędzie Google Analytics jest urządzeniem niewyobrażalnie rozbudowanym, niemniej jednak ma ono wiele zasadniczych, wartych omówienia procedur. Po pierwsze pozwala zmierzenie ROI (anglojęzyczny skrót powstały od słów return on investment) z reklam, czyli parametru wyznaczającego zwrot z inwestycji. Kolejną funkcją omawianego systemu jest wizualizacja danych, dzięki której webmaster ma możliwość budowy wizualizacji ścieżek bądź również wykresów ruchomych. A przy tym; sama wizualizacja danych daje także ogólny pogląd na panujące w wiadomej chwili, trendy.


Nie bez znaczenia pozostaje też dostosowany system raportowania. To właśnie dzięki niemu możliwe jest powstawanie specjalnych raportów, które nie tylko umożliwią na doskonalenie kampanii, ale także zaprezentują potencjalnemu kontrahentowi interaktywnej agencji reklamowej, uzyskane jak do tej pory, wyniki prowadzonego działania. Przy tym, w przypadku działania całej grupy pozycjonerów, narzędzie Google Analytics daje możliwość kontroli administracyjnej oraz tworzenia tak zwanych raportów e-mailowych. To właśnie dzięki napomkniętym raportom, pracującym w teamie webmasterom udzielone zostają tak ważne wszakże, wiadomości odnoszące się do prowadzonych na dzień obecny działań z zakresu reklamy.


 







Dodaj komentarz


grypsik81 2012-05-10

Wypróbowałem wiele sposobów na pozycjonowanie i muszę przyznać, że katalogowanie jest jednym ze skuteczniejszych. Próbujcie katalogować ręcznie i automatem (najlepiej Adderem, znajdziecie go na www.seoadder.info). Po jakimś czasie zauważycie efekty i uwierzcie mi - będziecie zadowoleni! Polecam!

tommeczzek 2012-02-29

Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to polecam zwrócić szczególną uwagę na katalogowanie. Nie pisze o ręcznym katalogowaniu, bo kto to jeszcze robi, tylko oczywiście o automacie (SeoAdder). Można zaoszczędzić sporo czasu a efekty bardzo dobre. To świetne narzędzie znajdziecie na www.seoadder.info Polecam!

e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]