Portale społecznościowe w SEO | _Blog kamapnie-ppc - e-blogi.pl
_Blog kamapnie-ppc
Portale społecznościowe w SEO 2011-07-19

Social Media to nic innego, jak tylko różnego typu działania, mające miejsce na płaszczyźnie jaką są serwisy społecznościowe. Zyskującym chyba największą popularność ostatnio, serwisem tego rodzaju, jest Facebook. A czym w takim razie jest Social SEO? Social SEO to z kolei działania mające na celu dobre wypozycjonowanie konkretnego serwisu www, jednak z uwzględnieniem działań toczonych na płaszczyźnie wspomnianych serwisów społecznościowych. Tylko jak praktycznie odbywają się tego rodzaju działania? Czy istnieją przetestowane sposoby, na wypozycjonowanie strony poprzez… Facebooka?


 






Pozycjonowanie stron z włączeniem zasad Social SEO, opiera się w istotnej mierze nie tyle na działaniu samych serwisów społecznościowych (albowiem jeszcze do niedawna trwała zawzięta dyskusja na temat tego, czy tego rodzaju portale posiadają w ogóle jakikolwiek wpływ na pozycjonowanie stron internetowych), jak dużo na zdobywaniu linka za pomocą reklamy portalu internetowego WWW w sieci, poprzez angażowanie w takie postępowania innych, aktywnych użytkowników.


Dla przykładu: dobrze, jeżeli witryna www danego przedsiębiorstwa jest równocześnie w posiadaniu swojego profilu na na przykład Facebook’u czy też Twitterze. Dzięki takiemu rozwiązaniu, dysponent profilu ma możliwość zareklamować swoje przedsiębiorstwo wrzucając na jego tablicę nowe, absorbujące, a w niektórych przypadkach wręcz nieco dyskusyjne posty, wskaźniki adresów www do filmików czy też innego rodzaju wpisy. Poprzez swoje działanie angażuje on w profil marki również pozostałych użytkowników. I chociaż wciąż dyskutuje się na zagadnienie wpływu linków uzyskiwanych z serwisów społecznościowych, na pozycję witryny www w wyszukiwarce, to jednakże dzięki wspomnianym serwisom, możemy zdobywać wskaźniki adresów www prowadzące do naszego serwisu na portalach głównych innych, powiązanych tematycznie stron internetowych WWW. Czy jednak takie przedsięwzięcie praktycznie nie będzie oznaczać potrzeby „lubienia” (czyli kliknięcia w znaczek „lubię to” przykładowo Facebooku) naszej konkurencji? Niekoniecznie, albowiem z równie dużą dozą prawdopodobieństwa możemy zwyczajnie „polubić” strony serwisów zbliżonych do własnej, aktualnie prowadzonej działalności w branży, jednakże nie stanowiącej dla własnej firmy bezpośredniej konkurencji.

Reklama za pomocą Social SEO nie oznacza więc nabywania linka, jako takiego, a jedynie upowszechnienie portalu internetowego WWW w globalnej sieci czy dosłownie w pewnym sensie, „marketing szeptany”.





 


Dodaj komentarz


grypsik81 2012-05-10

Wypróbowałem wiele sposobów na pozycjonowanie i muszę przyznać, że katalogowanie jest jednym ze skuteczniejszych. Próbujcie katalogować ręcznie i automatem (najlepiej Adderem, znajdziecie go na www.seoadder.info). Po jakimś czasie zauważycie efekty i uwierzcie mi - będziecie zadowoleni! Polecam!

tommeczzek 2012-02-29

Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to polecam zwrócić szczególną uwagę na katalogowanie. Nie pisze o ręcznym katalogowaniu, bo kto to jeszcze robi, tylko oczywiście o automacie (SeoAdder). Można zaoszczędzić sporo czasu a efekty bardzo dobre. To świetne narzędzie znajdziecie na www.seoadder.info Polecam!

nico 2011-11-07

Można katalogować taką stronę poprzez automat SeoAdder, wtedy na pewno zwiększy się jej oglądalność!

e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]